11 dagar kvar ♥

Har inte haft tid att ladda upp bilderna från kameran men nu är det fixat :)
Grand Canyon var det vackraste jag sett!!
Jag skulle kunna bo där ^^
20 människor dör där varje år...
12 trillar ner från berget och 8 dör när dom haikar...
Det är 2 km rakt ner.
Att sitta på ett berg med fötterna dinglande ner mot 2 km stup är det bästa som finns!
Jag har fått en Bikini rand ^^) *stolt* xD
Den syns inte så mycket men ändå :D
Ska jobba på den mer i L.A :P
aja... här kommer lite bilder :)   enjoy :D
så.. det var allt för idag :)
Imorrn ( Fredag, för mig blir det imorrn )  så blir det Las vegas!! :D
Ska bli nice ;)
Saknar er alla otroligt mycket! <3
Vad tyckte du om bilderna? :)
Ha det bäst!
Kram ♥ Ellinor

Kommentera här!♥
Postat av: Hoppas du vet :P

underbara bilder du e så himmla braaaa på att ta kort !! och allt annat :)



Saknar dig mest <333

2010-07-16 @ 17:18:14
Postat av: Mandie

Grymt fina bilder !

Scary kryp det där var ? ! :)

Saknar dig !! <33

2010-07-16 @ 23:03:14
URL: http://maaandiiieee.blogg.se/
Postat av: bella <3

jättefina bilder du har tagit, hoppas du kommer ha det bäst i vegas <3 =)

sakanr dig , hoppas vi syns snart <3

loveu <33

2010-07-17 @ 17:18:28
URL: http://ciiaobella.blogg.se/

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0